Beheer en beveiliging van data, werken op afstand, 24/7 bereikbaar zijn. Een aantal kernelementen die vandaag de dag onmisbaar zijn binnen iedere organisatie. Maar u besteedt uw kostbare tijd liever aan andere zaken. Als managed service provider helpt Morgen ICT uw organisatie om (een deel van) uw ICT processen uit handen te nemen. Denk hierbij aan netwerkbeheer, systeembeheer en telecom ondersteuning maar ook aan het stroomlijnen van ICT-processen en bemiddeling tussen ICT-leveranciers of providers. Zo kunt u zich onbezorgd richten op de kerntaken van uw organisatie.

De voordelen op een rij.

Grafieken op een laptopNaast het winnen van kostbare tijd levert het volledig of gedeeltelijk uitbesteden van uw ICT u de volgende voordelen op:

  • ICT-oplossingen die passen bij úw organisatie
  • Één aanspreekpunt voor al uw ICT;
  • Pro-actief systeembeheer en monitoring van uw ICT-systemen;
  • Gewaarborgde continuïteit en bereikbaarheid; minder storingen
  • Transparante afspraken;
  • Alle ICT kosten inzichtelijk en makkelijk te budgetteren;
  • Volledig schaalbaar, groeit met uw onderneming mee;

Eerlijke en heldere afspraken.

Morgen ICT houdt van heldere communicatie en maakt graag duidelijke afspraken. Alle afspraken worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).  In deze overeenkomst staat omschreven welke dienstverlening Morgen ICT voor u verzorgt en voor welke componenten.  Ook leggen wij hierin de afspraken vast over beschikbaarheid, monitoring, onderhoudsmomenten en reactie- en oplostijden bij vragen.
Deze overeenkomst kan uiteraard naar behoefte worden uitgebreid of gereduceerd zodat deze altijd aansluit op de situatie van uw organisatie.